Vi tar hand om Dina kunder -  När du inte kan 

Välkommen till Telefonassistans.se, din pålitliga partner för kundtjänst av högsta kvalitet. Med rötterna från moderbolaget NMSS AB och erfarenheter från tusentals samtal, levererar vi enastående support och kundupplevelse till dina kunder varje dag. 

Våra Tjänster

Upptäck våra unika tjänster för effektiv kundkommunikation för bästa kundupplevelse

Professionell Kundsupport

Vi svarar Dina kunder när du inte har möjlighet. Vi tar hand om dom, så att dom inte springer iväg till dina konkurrenter.

Skräddarsydda Lösningar

Vi skapar anpassade lösningar för varje kunds specifika utmaning. Vi jobbar praktiskt och enkelt med allt från röst, sms, IVR mm. 

24/7 Tillgänglighet

Vår kundtjänst är öppen alla dagar för trygg och snabb hjälp. Vill du ha din kundtjänst öppen när du inte kan - så kan vi. 

Remote Kundtjänst

Vi är här för att stödja dig när du behöver det som mest, oavsett om du är sjuk, upptagen, på semester, eller om du helt enkelt önskar längre öppettider som ni kanske inte kan erbjuda själva. Ni bestämmer själva när och hur ni vill ha vår hjälp. Det kan vara endast på kvällarna, när det är som mest hektiskt, eller för att hantera längre svarstider i er egen växel. Vi garanterar 100% flexibilitet.

Smarta tjänster:

  • IVR Plus, Kundunik IVR med dynamiska svar och vidarekoppling

  • SMS & Automation, Automatiserade SMS-utskick (t.ex. länkar för returärenden)

  • Kundundersökningar, SMS-enkäter efter samtal

  • Språkhantering, vi hanterar över 20 språk.

Enkel paketering och prissättning

Med över 30 000 samtal per år erbjuder vi stöd till alla sorters företag, från små enmansföretag till stora försäkringsbolag och e-handelsplattformar. De har alla insett betydelsen av att vårda relationerna med både kunder och leverantörer, som av olika skäl söker kontakt med Er.

Kontakta oss så ser vi hur kan hjälpa till 

Kontakt

Vi hjälper dig att bli bättre

Genom att kontinuerlig mäta samtal, ärenden, tidpunkter, hur vi löste frågan mm. mm. så bygger vi upp konkreta datamodeller som Ni kan använda för att optimera personal och resursplanering. Allt för att kunna ge Era kunde bästa tänkbara kundupplevelse samtidigt som Ni kan säkerställa att ni har rätt personal tillgänglig beroende på tid och vad folk faktiskt ringer och frågar efter.

Varför välja oss?

Vi erbjuder skräddarsydd telefonassistans med fokus på kundservice och kundupplevelse. Här är varför vi är det bästa valet:

+30 000 samtal årligen

Varje dag, varje vecka - vi älskar att prata med kunder.

Professionellt team

Ett engagera, lokalt och erfaret team som alltid är redo att hjälpa din kunder.

Modern teknik

Vår ultramoderna IP-plattform möjliggör flexibla och skräddarsydda lösningar.

Kontinuerlig förbättring

Vi mäter allt alltid, allt för att ständigt bli bättre och kunna ge dig konkreta förbättringstips. 

Våra Kundomdömen

Upptäck vad våra kunder säger om oss och vår service.

Peder Gylleberg, som leder ett flertal företag inom olika branscher, har en gemensam nämnare för alla sina verksamheter – en osviklig fokus på att optimera kundupplevelsen.
”Telefonassistans bemöter alltid våra samtal med vänlighet och ger oss möjligheten att utöka öppettiderna för våra kundtjänster. Dessutom kan vi ”stänga av” telefonerna när vi behöver rikta vårt fokus på andra uppgifter, utan att känna stress över att våra kunder och leverantörer lämnas utan ett korrekt bemötande.”


”VÅG representerar framtidens båtuthyrning! Med mer än 50 båtar tillgängliga för uthyrning dagligen i Mälardalen är det avgörande att snabbt kunna nå oss om några problem skulle uppstå. Här spelar Telefonassistans en central roll som vår telefonväxel och kundtjänst för att säkerställa att kundupplevelsen alltid är på topp. Detta innebär att våra kunder kan få vägledning för sina frågor när som helst, och vi kan koncentrera oss på våra arbetsuppgifter utan att behöva oroa oss för att missa viktiga samtal.


Hur kan vi hjälpa Er?

Kontakta oss så ser vi kan hjälpa just Er. Vad som är smartast och kan skapa mest värde för er och era kunder.  Ring oss gärna - vi älskar att prata i telefon - 08 518 347 20
Namn E-post Telefon Meddelande Jag accepterar reglerna och villkoren och integritetspolicyn Skicka in

Augustendalsvägen 46

08-518 347 20

kontakt@telefonassistans.se

Vanliga Frågor

Här hittar du svar på våra mest frekventa frågor.

Vad är Telefonassistans?

Telefonassistans är en kundtjänstlösning som erbjuder support och hjälp via telefon, mail, sms mm. med fokus på att bemöta Era kundernas behov och utmaningar.

Hur funkar det?

Olika tjänster kan automatisk eller baserat på klockslag aktiveras. Exempelvis om det är upptaget hos Er, om det är kö, om det ringt x antal signaler mm. Det är enkelt och effektivt.

Vad kostar det?

Våra tjänster är baserade på volym, typ och när på dygnet ni vill ha hjälp. Generellt är detta det mest kostnadseffektiva sättet att förbättra er kundupplevelse. Det är inte dyrt!

Hur många samtal hanterar ni varje år?

Vi hanterar över 30 000 samtal varje år, vilket säkerställer att vi kan hjälpa våra kunder effektivt.

Hur mäter ni kvaliteten på er service?

Vi mäter kontinuerligt vår service genom kundfeedback för att ständigt förbättra och anpassa våra insatser.

Hur kan jag kontakta er?

Du kan nå oss via telefon 08-518 347 20 eller via email på kontakt@telefonassistans.se.

Kontakta oss idag

Ring oss på 08-518 347 20 eller skicka ett mejl till kontakt@telefonassistans.se för snabb och pålitlig kundtjänst dygnet runt. Vi finns här för att hjälpa dig!