Professionell Kundsupport
Vi svarar Dina kunder när du inte har möjlighet. Vi tar hand om dom, så att dom inte springer iväg till dina konkurrenter.
Vi svarar Dina kunder när du inte har möjlighet. Vi tar hand om dom, så att dom inte springer iväg till dina konkurrenter.
Vi skapar anpassade lösningar för varje kunds specifika utmaning. Vi jobbar praktiskt och enkelt med allt från röst, sms, IVR mm.
Vår kundtjänst är öppen alla dagar för trygg och snabb hjälp. Vill du ha din kundtjänst öppen när du inte kan - så kan vi.
Genom att kontinuerlig mäta samtal, ärenden, tidpunkter, hur vi löste frågan mm. mm. så bygger vi upp konkreta datamodeller som Ni kan använda för att optimera personal och resursplanering. Allt för att kunna ge Era kunde bästa tänkbara kundupplevelse samtidigt som Ni kan säkerställa att ni har rätt personal tillgänglig beroende på tid och vad folk faktiskt ringer och frågar efter.
Varje dag, varje vecka - vi älskar att prata med kunder.
Ett engagera, lokalt och erfaret team som alltid är redo att hjälpa din kunder.
Vår ultramoderna IP-plattform möjliggör flexibla och skräddarsydda lösningar.
Vi mäter allt alltid, allt för att ständigt bli bättre och kunna ge dig konkreta förbättringstips.
Peder Gylleberg, som leder ett flertal företag inom olika branscher, har en gemensam nämnare för alla sina verksamheter – en osviklig fokus på att optimera kundupplevelsen.
”Telefonassistans bemöter alltid våra samtal med vänlighet och ger oss möjligheten att utöka öppettiderna för våra kundtjänster. Dessutom kan vi ”stänga av” telefonerna när vi behöver rikta vårt fokus på andra uppgifter, utan att känna stress över att våra kunder och leverantörer lämnas utan ett korrekt bemötande.”
”VÅG representerar framtidens båtuthyrning! Med mer än 50 båtar tillgängliga för uthyrning dagligen i Mälardalen är det avgörande att snabbt kunna nå oss om några problem skulle uppstå. Här spelar Telefonassistans en central roll som vår telefonväxel och kundtjänst för att säkerställa att kundupplevelsen alltid är på topp. Detta innebär att våra kunder kan få vägledning för sina frågor när som helst, och vi kan koncentrera oss på våra arbetsuppgifter utan att behöva oroa oss för att missa viktiga samtal.
Telefonassistans är en kundtjänstlösning som erbjuder support och hjälp via telefon, mail, sms mm. med fokus på att bemöta Era kundernas behov och utmaningar.
Olika tjänster kan automatisk eller baserat på klockslag aktiveras. Exempelvis om det är upptaget hos Er, om det är kö, om det ringt x antal signaler mm. Det är enkelt och effektivt.
Våra tjänster är baserade på volym, typ och när på dygnet ni vill ha hjälp. Generellt är detta det mest kostnadseffektiva sättet att förbättra er kundupplevelse. Det är inte dyrt!
Vi hanterar över 30 000 samtal varje år, vilket säkerställer att vi kan hjälpa våra kunder effektivt.
Vi mäter kontinuerligt vår service genom kundfeedback för att ständigt förbättra och anpassa våra insatser.
Du kan nå oss via telefon 08-518 347 20 eller via email på kontakt@telefonassistans.se.