Frågor och svar
Hej!
Här samlar vi lite vanliga frågor som vi fått och hoppas att detta kan ge dig tydliga svar. Om det är nått vi missat eller du har bara vill prata med oss, slå oss en signal på 08-518 347 20.
Koppla alla mina samtal direkt till Telefonassistans, det kommer inte ringa alls i din telefon.
*21*+46Ditt kopplingsnummer du fått# (exempel *21*+46200456534#)
Koppla alla mina samtal direkt till Telefonassistans, det kommer ringa 15s sen kopplas samtalet till oss.
*61*+46Ditt kopplingsnummer du fått# (exempel *21*+46518 347 26#)
Koppla ur ovan #21#
Vidarekoppla samtalet efter specifik tid:
Tryck **61* [riktnummer + telefonnummer]**tid #. (OBS! ** även innan tid här). Välj 5/10/15/20/30 sekunder
Tryck på symbolen för lur.
Urkoppling:
Tryck ##61#.
Tryck på symbolen för lur
Om du pratar i telefon och det då är upptaget kopplas samtalet till Telefonassistans.
*67*+46Ditt kopplingsnummer du fått# (exempel *67*+46200456534#)
Koppla ur ovan #67#
Kontakta oss direkt på telefon 08-518 347 20 så ändrar vi direkt din svarsmening.
Ja – med några enkla knapptryckningar på din telefon så bestämmer du själv när du vill koppla i eller ur vår svarstjänst, se ovan under respektive koppla del.
Ja – du kan ge oss instruktioner om att vi aktivt ska kolla om det är en telefonförsäljare, mäklare etc och be dom inte ringa dig.
Vår grundtjänst är att vi svarar med ditt företagsnamn och tar meddelanden som vi skickar till dig på sms och eller e-post. Om man väljer tjänsten där vi också kopplar samtal till kollegor etc. så ingår vår bastjänst. Samma sak om man väljer tjänsten där vi också assiterar med order hantering, då ingår både telefonpassning och vidarekoppling. Om du har andra önskemål eller vill specialanpassa för just dina behov, kontakta oss då på 08-518 347 20, så ser vi hur vi kan lägga upp det på ett enkelt och smart sätt.
Du kan välja om du vill ha dina meddelande direkt på SMS eller e-post eller om vill ha dom samlade snyggt och prydligt i slutet av arbetsdagen.
Ingen fara – vi fortsätter svara snabbt och trevligt. Sen uppdaterar vi ditt avtal för nästa period så att du har rätt volym av samtal. På samma sätt sänker vi ditt avtal om du haft en månad där samtalen varit färre än de som du har på din order.
Du går bara in på ”mina sidor” avbeställer ditt nuvarande avtal och lägger upp ett nytt som du vill ha det.
Antingen lägger vi upp avtalet kopplat direkt till ett företagskort så dras det varje månad. Eller så fakturerar vi ett kvartal i förskott.
Minsta tid är tre månader. Har du speciella önskemål – ring oss så löser vi det.
Ja – vi fakturerar tre månader i förtid
Du hittar våra allmänna villkor här